DEBATE: Creativitatea comunicarii din Romania vazuta prin ochii creativilor din juriul festivalului "Premiile FIBRA"

INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR >> FORMULARUL DE INSCRIERE

Program în curs de actualizare

C

12:00 - 13:30Ziua 1 - Panel 1: The Mindset Gap: Traditional versus New Consumers

Raluca Iacob

Head of Strategic Planning
Publicis Bucharest

.

Raluca Iacob Head of Strategic Planning, Publicis Bucharest

Raluca are 14 ani de experiență în publicitate și un portofoliu impresionant de clienți multinaționali și locali, printre care Nestlé, Heineken, Vodafone, Neumarkt, Aqua Carpatica, La Strada, Petrom, BCR, Dedeman, Pegas, Dona, Toortitzi. Are nominalizari la Cannes Lions și premii Golden Drum și Effie, printre care Grand Effie pentru Dedeman. A condus pitch-uri importante câștigate în cadrul agențiilor din România, dar și în agenția din Kazahstan unde a construit de la zero un întreg departament de Strategie. 

Laura Nedelschi

Senior Copywriter
DDB Romania

.

Laura Nedelschi Senior Copywriter, DDB Romania

Problem solver, little girl, mother, encyclopedia, big boy, retro movie fan, hard worker, curly warrior, peaceful voice owner, a half-full glass, senior copywriter all of them since 1978.

Valentina Vesler

PR & Communication Manager
Valvis Holding

.

Valentina Vesler PR & Communication Manager, Valvis Holding

She started her career 15 years ago in Valvis Holding, participating in the development of well-known brands, such as Dorna and LaDorna. With a rich expertise in communication and public relations, Valentina manages all communication channels for new aspiring brands, such as AQUA Carpatica and Domeniile Samburesti. She in a constant search for innovation and challenges, knowing how to ideally  match communicative principles on specific characteristics of out of the box brands.

Diana Ceauşu

Head of Strategy
McCann Erickson Romania

.

Diana Ceauşu Head of Strategy, McCann Erickson Romania

W

12:00 - 13:30Workshop: Researchul din spatele creativitatii. Sau cum sa ajungi la Printul Fermecat fara sa saruti 1000 de broaste

O buna parte dintre clienti spun ca research-ul le-a dat curajul sa mearga mai departe cu o reclama considerata a fi foarte indrazneata. Peste o treime dintre reclamele care au fost premiate la marile festivaluri au fost testate cu Millward Brown. Dintre ele, “Gorilla” de la Cadbury, “Noitulove” de la Gusiness, “Sandwich” de la Walkers’ Crisps si “Legendary Journey” de la Heineken au in comun nu doar pe Millward Brown ca partener de research, ci si Grand Prix-uri la Cannes.

Cu o reclama testata in fiecare ora undeva din lume si peste 130.000 de testari la activ, avem multe povesti frumoase de spus. Prin studiile de caz pe care le vom prezenta si dezbate, ne propunem sa aratam cum ajuta cercetarea la intelegerea resorturilor creativitatii, cum o stimuleaza si chiar optimizeaza. Vom vorbi despre reclame globale care au facut istorie, dar  vom aduce in scena si exemple vii de creativitate locala sustinuta si incurajata de cercetare.

Daniel Enescu

Chairman of the Board
Millward Brown România

.

Daniel Enescu este fondatorul Daedalus, lider local al cercetarii de marketing vandut in 2014 catre Millward Brown. Cu un ADN de antreprenor in serie, Daniel a mai fondat si Daedalus Online – firma de panele online care acopera 9 tari din regiune, precum si portalul auto VeziCatFace – prezent in acest moment in Romania si Germania. In prezent Daniel Enescu este presedintele MillwardBrown Romania si presedinte al asociatiei locale de cercetare a pietei si a opiniei publice – SORMA.  

Andra Constantinescu

Account Manager
Millward Brown Romania

.

Andra are o experienta de 10 ani in cercetarea de marketing si o afinitate deosebita pentru research-ul dedicat comunicarii. De-a lungul timpului, a analizat zeci de reclame dintr-o gama larga de domenii: de la dulciuri, bauturi racoritoare, detergenti, produse de ingrijire personala, deodorante, la pharma si telecom. Desi nu crede in retete, stie ca unele drumuri au fost deja batatorite si ii place sa descopere si sa faca sharing de learning-uri ale Millward Brown, extrase din zeci de ani de cercetare si peste 100.000 de reclame testate in intreaga lume.

p

13:30 - 14:00Pauza

C

14:00 - 15:30Ziua 1 - Panel 2: How to Woo Your Target

Alina Buzatu

Head of Strategy
Geometry Global

.

Alina Buzatu Head of Strategy, Geometry Global

Alina se ocupă cu brief-uri de creaţie, gânduri de consumator, strategii, bariere de achiziţie, cercetări şi a coordonat campanii Heineken, P&G, BAT, GM, Vodafone, Pernod Ricard, Asirom, Ivatherm, Bancpost, HapiHap, GsK.

În timpul liber observă şi analizează consumatorul, cu precădere în contexte de clubbing.

Cristiana Belodan

Client Service Director
GMP Advertising

.

Cristiana Belodan Client Service Director, GMP Advertising

Cu o experienta de peste zece ani in comunicare, Cristiana Belodan face parte din echipa GMP Advertising de cinci ani, iar din 2013 conduce departamentul de Client Service. Echipa coordonata de Cristiana a contribuit la menținerea brandului Timișoreana ca lider pe piață în ultimii zece ani, a facut din lansarea Telekom cea mai recunoscuta campanie a anului trecut, conform studiului AdMarket si a contribuit la ascensiunea Ciucas de pe locul 8 pe locul 2 in topul berilor in din Romania.

Andrei Dragu

Client Service Director
Infinit Solutions

.

Andrei Dragu Client Service Director, Infinit Solutions

Mihaela Babeanu

Senior Brand Manager
URSUS Breweries

.

Mihaela Babeanu Senior Brand Manager, URSUS Breweries

Cristina Avram

Consumer Marketing Manager
Fabryo

.

Cristina Avram Consumer Marketing Manager, Fabryo

W

14:01 - 15:30Workshop: Cercetarea creativa

Malcolm Gladwell "Asking people to explain their feelings is asking them to explain a visceral reaction - something that happens in the subconscious. We cannot understand what goes on back in the dark corners of the brain, much less explain it.”
Exista si cercetare calitativa ce trece dincolo de focus group-uri. Metode neconventionale pe care putem invata a le folosi mai des, metode prin care-ti poti crea si folosi creativitatea in a descoperi, intr-un mod mult mai uman si real, ce simt oamenii.

Simina Leotescu

Strategic Planning Director
DDB Romania

.

Simina started working in advertising 14 years ago, in India, from being a planner got to lead the strategic department of the agency and later became a managing partner. After that she returned to planning, being her favorite role and way to input and add value in an agency.
Highlights: winning 15 Effies (with 7 being Gold Effie and 3 nominations to Grand Effie), helping positioning and redefining different Romanian brands (as Napolact, Radio Guerrilla, Rienergy, Furazolidon, Servus, Boromir), being part of different teams that created awarded campaigns, both creatively or strategically (more than 40 awards along this 14 years time)
She is currently in charge with developing the strategic processes at DDB, from creating a strong Strategic Planning Department to training other departments in the agency, for increasing the overall strategic planning level.

p

15:30 - 16:00Pauza

C

16:00 - 17:30Ziua 1 - Panel 3: Experiential Storytelling

Andrei Popea

General Manager
Five's International

.

Andrei Popea General Manager, Five's International

Raluca Ghilea

Head of strategy & innovation
Perceptum

.

Raluca Ghilea Head of strategy & innovation, Perceptum

Raluca are o experienta de 10 ani in dezvoltarea strategiilor de marketing si comunicare pentru branduri si companii sonore din Romania. Pentru a ca inteles repede "anonimatul conventionalului" si-a dezvoltat cariera profesionala cautand alternative, diferentiere si inovatie. Rezultatele masurabile, obtinute si livrate catre clientii sai, au adus nu doar aprecierea acestora, ci si confirmarea acestui modus operandi pe care l-a implementat in agentia Perceptum Concept, agentie pe care o conduce.

Alexandru Maftei

Regizor

.

Alexandru Maftei Regizor

Marian Costache

Mestesugar MULTIsenzorial si Fondator
MVcom

.

Marian Costache Mestesugar MULTIsenzorial si Fondator, MVcom

W

16:00 - 17:30Workshop: The power of doing

In publicitate, ti se spune inca din fasha ca, daca vrei sa fii luat in seama, trebuie sa ai idei bune. Da, ok, asta e moneda in industria noastra – ideea. Ce nu ti se spune e ca nu e treaba nimanui sa le si faca pentru tine. Toata lumea poate avea idei misto. E un mix de curiozitate, observatie si prezenta de spirit. Dar creativitatea in 2016 nu e despre “m-am gandit si eu la asta acu’ trei ani”, ci despre ce-ai facut cu ideea ta. Pentru ca nimanui nu-i pasa ca te-ai gandit si tu la asta acu’ trei ani.  

Mihnea Gheorghiu

Group Creative Director
Publicis

.

30, m, Publicis Bucuresti, group CD, experienta internationala premii etc, ratoni, perne, lampi. 

C

12:00 - 13:30Ziua 2 - Panel 1: Digital’s Biggest Challenge: The Almighty User

Bogdan Nițu

General Manager
Webstyler

.

Bogdan Nițu General Manager, Webstyler

La doar 22 ani, în anul 2000, a fondat agenția Webstyler, care acum este cea mai premiată agenție digitală din Romania si una dintre cele mai vechi de pe piață. De numele său se leagă în mod direct cele peste 50 de premii de creație și eficiență din palmaresul agenției. În 2010, Webstyler a fost numită Agenția Deceniului 2000-2010 în cadrul celui mai important festival local de comunicare digitală, Internetics. Speaker la evenimentele de profil, membru al juriului la festivaluri dedicate mediului digital, Bogdan a gândit prezența online pentru branduri precum Romtelecom, Coca-Cola, Nokia, Timisoreana, Altex, Kinder sau ING.

Vangelis Davitidis

Creative Director, Co-Founder & Partner
4 Wise Monkeys

.

Vangelis Davitidis Creative Director, Co-Founder & Partner, 4 Wise Monkeys

Vangelis Davitidis keeps his same role as a coolhunter and content creator in order to create impactful and engaging campaigns. His 360 integrated campaign for Cutty Sark scotch whisky was recently awarded as the best digital campaign in Greece. 4 Wise Monkeys campaigns for brands like Mythos beer (Carlsberg Group), and Peroni beer that have received more than 40 awards in less than 2 years. The campaign “Kiss Project Greece” for Dentyne won “Mondelez Europe Regional Marketing Excellence Awards” and the “Best Program with Low Budget”.

Mark Aris

Strategic Planning Director & Partner
4 Wise Monkeys

.

Mark Aris Strategic Planning Director & Partner, 4 Wise Monkeys

A half English – half Greek hybrid, who undeservedly claims MARKeting was named after him. In his previous life Mark led a successful career Marketing, working for several multinational companies in local, regional and global roles. Staying true to his mantra that “If you don’t have fun in your job you’re wasting your life” he co-created the 4 Wise Monkeys, one of the fastest growing creative agencies in Greece. In less than 2 years, the 4 Wise Monkeys have set out to prove that “Yes, there is such a thing as advertising that consumers … actually enjoy” 

Adela Preda

Digital Creative Strategist
MullenLowe Profero

.

Adela Preda Digital Creative Strategist, MullenLowe Profero

Adela este antropologul digital care își folosește energia molipsitoare pentru a construi strategii smart și curajoase pentru clienții Profero. Are o bogată experiență în domeniul comunicării, timp în care a dezvoltat proiecte diferite ce au ajutat-o să-și construiască o viziune amplă asupra multiplelor tipologii de target, contextualizării informației, trendurilor din tehnologie și a ideii de inovație nișată. Pasiunea ei publicitară: să îndrăgostească oamenii obișnuiți de soluțiile creative realizate pentru clienții săi.

Cora Diaconescu

Head of Digital
Tribal Worldwide Romania

.

Cora Diaconescu Head of Digital, Tribal Worldwide Romania

Cora este strategy & new business director, born and raised in agentii de digital advertising.  Este pe rand: vocea ratiunii userilor in interactiunea cu brandurile, user engagement planning master, liantul intre departamente si client. Experienta ei cuprinde coodonarea de campanii integrate, fully digital, mobile apps, campanii de social media, dezvoltare de platforme digitale pentru: Nestle, Coca-Cola, P&G, Heineken, Lay's, Pepsi, Coty, Agrana, Stalinskaya si multe pitchuri

W

12:00 - 13:30Workshop: Courage and creativity in art direction

Ramona Todoca

Art Director
Droga5

.

Ramona is a multidisciplinary designer and art director. She likes to simplify, engage and enchant through design and visual storytelling. She was born in Romania, educated in the US, and she's currently living in Brooklyn, NY, living her dream at Droga5. 

p

13:30 - 14:00Pauza

C

14:00 - 15:30Ziua 2 - Panel 2: Swiping Right on Brands – Creative Efficiency

Mihaela Muresan

Marketing Communication Manager
IKEA

.

Mihaela Muresan Marketing Communication Manager, IKEA

Mihaela are 15 ani de experienta in marcomm. A lucrat in media (Radio Contact, Publimedia) si retail (LG Electronics, Media Galaxy/Altex, IKEA) si a lansat branduri noi pe piata autohtona (Media Galaxy si IKEA), dar si peste hotare (IKEA in Croatia). Crede in puterea unui brand consistent, in integrare si sinergii, si in importanta strategiilor de marketing si comunicare pentru un business solid, pentru care intelegerea profunda a pietei si consumatorilor este esentiala. Crede in oameni si in puterea lor de a schimba lucrurile. 

Andreea Strachină

Head of Communication Design
Kaleidoscope Proximity

.

Andreea Strachină Head of Communication Design, Kaleidoscope Proximity

Andreea Strachină is what you’d call a data-driven Creative Director. Former Creative Strategist, she's running a unique creative department in the Romanian advertising landscape in which social media, publishing, copywriting, art direction, animation, data analysis & video skills align & enhance each other under a soul discipline called Communication Design.

Ingrid Viulet

Brand Manager Grolsch
Ursus Breweries

.

Ingrid Viulet Brand Manager Grolsch, Ursus Breweries

Mihai Fetcu

Creative Director
Geometry Global Bucharest

.

Mihai Fetcu Creative Director, Geometry Global Bucharest

Cu aproape 18 ani de experienţă în advertising, Mihai Fetcu este unul dintre pionierii acestei industrii în Romania. De 4 ani conduce echipa de creaţie a Geometry Global Bucharest, o echipă valoroasă, cu peste 40 de creativi extrem de talentaţi. Campaniile semnate de Mihai au adus grupului 85 de medalii la cele mai importante festivaluri nationale, regionale si internationale (Cannes, Eurobest, Clio, LIA, Cresta, Golden Drum, Golden Hammer). 

Cătălin Dobre

Executive Creative Director
McCann Erickson

.

Cătălin Dobre Executive Creative Director, McCann Erickson

A Philosophy graduate, Catalin Dobre, the 32 years old Executive Creative Director for McCann Bucharest, started working in advertising as a copywriter, 14 years ago. Even though his Romanian friends were winning in Cannes from Western Europe, he decided to stay in his country. A couple of years later he was winning two Cannes Lions Grand Prix and a Titanium Lion for a traditional Romanian chocolate: ROM. Now the count has reached 21 Cannes Lions.

He also won a D&AD yellow pencil, Grand Prix at Eurobest and at Cresta and more gold, silver and bronze prizes at most of the major advertising festivals. He loved serving in the juries of D&AD, Clio, Eurobest, Golden Drum and NY Festivals. More recently, Catalin also started teaching at the ADC School in Bucharest.

W

14:01 - 15:30Workshop: ICEEfest warm-up

From skip to share

Consumers hate ads but love content! Content is not just informative videos, blogs, newsletters. This session will demonstrate how, in a 2 way communication era, any advertising material (from traditional ATL to Digital) can potentially make consumers search for it and share it as content. Through several case studies and 5 WISE tips this session will explain what are the elements a campaign needs to have in order to be transformed from a one-way-communication ad to engaging content and how treating all communication material as potential content will enhance campaign impact.

Dragoș Stanca

Managing Partner
ThinkDigital Romania

.

Vangelis Davitidis

Creative Director, Co-Founder & Partner
4 Wise Monkeys

.

Vangelis Davitidis keeps his same role as a coolhunter and content creator in order to create impactful and engaging campaigns. His 360 integrated campaign for Cutty Sark scotch whisky was recently awarded as the best digital campaign in Greece. 4 Wise Monkeys campaigns for brands like Mythos beer (Carlsberg Group), and Peroni beer that have received more than 40 awards in less than 2 years. The campaign “Kiss Project Greece” for Dentyne won “Mondelez Europe Regional Marketing Excellence Awards” and the “Best Program with Low Budget”.

Mark Aris

Strategic Planning Director & Partner
4 Wise Monkeys

.

A half English – half Greek hybrid, who undeservedly claims MARKeting was named after him. In his previous life Mark led a successful career Marketing, working for several multinational companies in local, regional and global roles. Staying true to his mantra that “If you don’t have fun in your job you’re wasting your life” he co-created the 4 Wise Monkeys, one of the fastest growing creative agencies in Greece. In less than 2 years, the 4 Wise Monkeys have set out to prove that “Yes, there is such a thing as advertising that consumers … actually enjoy” 

p

15:30 - 16:00Pauza

C

16:00 - 17:30Ziua 2 - Panel 3. DEBATE: Ethics of Brands, Content & Media

Maria Tudor

CEO
Zenith Romania

.

Maria Tudor CEO, Zenith Romania

Marius Roșu

Creative Partner
GAV

.

Marius Roșu Creative Partner, GAV

Dupa ce am terminnat Univesitatea de Arta si Design Cluj-Napoca, m-am pus pe publicitate. In 12 ani de publicitate am lucrat pentru branduri ca Mercedes-Benz, Durex, Citroen, Billa, Penny Market, Selgros, Intersport, Raiffeisen Leasing sau TIFF. Am o mana de premii si diplome venite din Moscova, Portoroz, Letonia sau New York si un Effie. 

Serban Alexandrescu

Managing Partner
Headvertising

.

Serban Alexandrescu Managing Partner, Headvertising

W

16:01 - 17:30Workshop: Uite cine mai si face

Va fi de departe cel mai plin de actiune workshop de la Fibra. Se filmeaza live, in timp ce povestim, din experiente traite, despre costume de gheata, explozii, intoarcere in timp, mic dejun in Drumul Taberei cu Matt Damon, Africa de Sud, productii imposibile si aventuri memorabile pe drumul de la creativitate la reel life.
Nu facem repetitii si nici nu tragem duble, asa ca ar fi bine sa fiti acolo la unica reprezentatie.

Scenarist, regizor si time keeper: Semida Duriga.

Reload Film

.

Cea mai umana casa de productie din Romania. Daca ceea ce produce Reload ar trebui sa fie un business, atunci s-ar numi “business-ul de a face creativitatea posibila”. Dar e mai degraba o casa de productie in care locuiesc oameni misto, cu povesti si experiente fabuloase, care fac proiecte mioritice, epice si uneori mapamondiale. Cam ca aici si nu numai.

Cast:
- Sebastian Tudor – Managing Director
- Traian Ardac – Production Manager
- Oana Rapeanu – Post-production Manager
- Lucia Maghiar – Producator
- Marius Ivascu (Iva) – DOP
- Maria Andrei – Costume Designer

C

12:00 - 13:30Ziua 3 - Panel 1: Hello, I’m A Brand. Do I Need A Personality?

Monica Botez

Managing Partner
Golin Romania

.

Monica Botez Managing Partner, Golin Romania

Monica Botez este Managing Partner al Golin București. Anterior, ea a condus divizia Corporate a agenţiei. Cu peste 10 ani de experiență în PR, ea este mintea strategică din spatele unor clienți de renume din portofoliul Golin, precum AFI, Biroul de Informare al Parlamentului European, Electrolux, Franklin Templeton Investments, Lidl, Mercedes-Benz, Orange, PepsiCo sau YUM (KFC, Paul, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery). Monica este recunoscută pentru profesionalismul, perfecționismul și pasiunea cu care își inspiră echipa și își consiliază clienții.

Oana Bulexa

Managing Director
MSLGROUP The Practice

.

Oana Bulexa Managing Director, MSLGROUP The Practice

Ioana Mănoiu

Managing Partner
GMP PR

.

Ioana Mănoiu Managing Partner, GMP PR

Dupa o scurta perioada petrecuta in presa si cinci ani intr-o agentie multinationala de publicitate, in anul 2005 Ioana Manoiu a fondat agentia GMP PR. Influentata de timpul petrecut in preajma creativilor din publicitate, Ioana a venit cu viziune noua despre comunicare, agenţia devenind în scurt timp o obișnuită a podiumurilor nationale si internaţionale. Activitatea agenţiei a fost recunoscută la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite se numără „Best use of PR Evaluation”, „PR Innovator of the Year”, „Newcomer European Agency of the Year” sau „Romanian PR Agency of the year”. Ioana Manoiu a fost indicata drept profesionistul cu cea mai mare notorietate din industria autohtona de PR in studiul Unlock Market Research, coordonat de revista BIZ. A absolvit in anul 2010 Programul de Executive MBA la Berlin School of Creative Leadership si detine un Certificat Profesional in Management de la Open University Business School (Codecs). In 2011, Ioana a reprezentat Romania in juriul Festivalului de Publicitate de la Cannes.

Alex Petrescu

Creative Strategist
Geometry Global

.

Alex Petrescu Creative Strategist, Geometry Global

Spoiler în loc de bio! Pentru chiulangii care vor să știe ce fac joi, la prânz.
În ultimii ani, PR-ul a suferit cele mai multe mutații din comunicare. E greu să vorbești despre o campanie de succes de astăzi care să nu aibă o componentă (aproape nucleică) de PR. Ca să înțelegem în ce direcție merge noul PR, trecem printr-o analiză a celor 79 de campanii premiate anul trecut la Cannes Lions în categoria de PR. Reevaluăm rolul PR-ulului pentru un brand, dar și cum ar trebui (re)poziționat PR-ul modern în mintea oamenilor de comunicare.

W

12:01 - 13:30Workshop: Content is the King, Consumer is the Storyteller: cand consumatorul scrie brief-uri, iar brandurile le transforma in storytelling

Andreea Lupu

Strategy & Innovation Director
Starcom MediaVest Group

.

Filolog convins si riguros,  pasionata de publicitate ca fenomen si instrument de comunicare, gestioneaza de 10 ani conturi locale si regionale, focusandu-se in ultimii 4 ani pe partea de inovatie vazuta ca parte integranta a fiecarei campanii sau strategii de brand.

Andreea este omul de comunicare cu o viziunea holistica a comunicarii, a mixului de marketing, imbinand sensibiliatea creativa cu rigoarea strategica si cu capacitatea de integrare a mediilor variate de comunicare.

Considera ca “paradigma esentiala” intr-o societate in permanenta evolutie tehnologica este “paradigma umana”.

Rodica Mihalache

Head of Consumer & Business Insights
Starcom MediaVest Romania

.

10 ani de experienta in comunicare, ultimii 8 ani concentrandu-se pe intelegerea consumatorului si a impactului comunicarii.  Din 2012 ocupa functia de Head of Consumer & Business Insights in cadrul Starcom MediaVest Romania.

Alexandra Iavorschi

Managing Director
Starcom MediaVest

.

Alexandra a absolvit facultatea de limbi şi literaturi străine în 2001, iar în 2004 şi-a început cariera în media, pe contul P&G, în cadrul Starcom MediaVest Group. După circa un an, a devenit Account Manager pentru acelaşi client, iar după un alt an şi jumătate a preluat poziţia de Account Director, coordonând integral contul P&G pentru România, dar şi pentru alte 7 ţări din regiune. Ulterior a preluat şi contul Kraft, un alt client semnificativ al agenţiei. Din 2012, este Managing Director Starcom MediaVest România.

Diana Ionel

Head of SMG Performance
Starcom MediaVest Group

.

17 ani de experienta in comunicare, dintre care ultimii 6 in media digitala. Din 2015 este Head of SMG Performance, divizia de performance marketing lansata de Starcom la jumatatea anului trecut.

p

13:30 - 14:00Pauza

W

14:00 - 15:30Workshop: Inovatie in creativitate

Dana Nae Popa

Managing Director
pastel

.

Cu studii în marketing și specializări ulterioare în zona de finanțe și management, Dana asigură dezvoltarea armonioasă și sustenabilă a agenției. Manageriază relațiile cu partenerii strategici ai companiei și setează permanent capacitatea agenției de a se adapta la un context de piață tot mai complex. De-a lungul celor 10 ani de existenţă, Pastel şi-a diversificat portofoliul cu clienţi din arii diferite, precum auto, FMCG, servicii, industrial.

Irina Gingu

Co-creative Director
pastel

.

Irina a fost promovată Co-creative Director la Pastel dupa 4 ani de art-direction unde a dat direcția creativă pe conturi precum Bonduelle, Avon, Tcc, Mondelez, Mariounnaud, Kika dar și în industria de pharma. Irina are 10 ani de experiență în breaslă și de-a lungul anilor a bifat departamentul de dtp, grafic design dar și pe cel de video. Versalitatea și dorința ei continuă de a învăța lucuri noi o fac să aibă o abordare 360 asupra proiectelor și organizării departamentului de creație. 

Simona Mincu

Head of PR
pastel

.

Simona Mincu este om de comunicare, știind exact unde vrea să ajungă încă dinainte de a urma Facultatea de Comunicare și Relații Publicii, SNSPA. După ce a trecut prin fiecare etapă a domeniului, învățând că totul se clădește și cu bune și cu rele, a ajuns după 5 ani de experiență să conducă departamentul de PR din cadrul agenției Pastel. Cu experiență acumulată în dezvoltarea campaniilor de comunicare pentru clienți din zona FMCG, Pharma, IT&C și servicii, Simona reușește să facă din PR nu doar o componenta a întregului mix dintr-o campanie, ci să îmbine prin comunicare toate celelalte componente.   

Oana Cristea

Internal Communication and Public Affairs Manager
pastel

.

  Trainer certificat de mai bine de 7 ani, Oana a intrat în industria de advertising și comunicare pentru a valorifica la maxim puterea experiențelor și a poveștilor, iar în ultimii 4 ani, la Pastel, a dezvoltat strategic experiențe care să comunice eficient valorile clienților. A dezvoltat mai multe proiecte interne și evenimente construite în jurul conceptelor de joc și joaca și are o experiență largă în organizarea de proiecte de comunicare internă și CSR. Experiența ei în educația non-formală o face să se focuseze pe crearea de comunități și povești în jurul brandurilor. 

C

14:00 - 15:30Ziua 3 - Panel 2: Right Here, Right Now: Events & Shopper Marketing

Liviu Țurcanu

Creative Director
MERCURY360

.

Liviu Țurcanu Creative Director, MERCURY360

Doru Spătaru

Owner
Front Line Marketing

.

Doru Spătaru Owner, Front Line Marketing

Current: Front Line Marketing

Previous: G.E.F. ART FILM, ExMediCo Advertising, Foss Advertising, Bucharest

Education: Universitatea de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale” din București

Denisa Mihai

PR & Advertising Manager Romania & Moldova
AVON

.

Denisa Mihai PR & Advertising Manager Romania & Moldova, AVON

Denisa a transformat cei 3 ani de coordonare a campaniilor sociale ale companiei Avon Cosmetics in proiecte care schimba viața femeilor din Romania. In prezent ocupa functia de PR&Advertising Manager pentru Romania si Moldova.

Diana Tanase

Marketing Manager
MasterCard

.

Diana Tanase Marketing Manager, MasterCard

p

15:30 - 16:00Pauza

C

16:00 - 17:30Ziua 3 - Panel 3. DEBATE: Multichanneling the Elusive Consumer. Integrated To-Dos

Calin Clej

Marketing Director Greater Balkans Beverages & South East Europe Franchise
PepsiCo

.

Calin Clej Marketing Director Greater Balkans Beverages & South East Europe Franchise, PepsiCo

Adrian Nicolaescu

Marketing Director
Mega Image

.

Adrian Nicolaescu Marketing Director, Mega Image

Cătălin Rusu

Creative Director & Managing Partner
Rusu+Borţun Brand Growers

.

Cătălin Rusu Creative Director & Managing Partner, Rusu+Borţun Brand Growers

Cătălin a fost copywriter în agenţii locale şi multinaţionale din 2000 până în 2003, când a devenit primul angajat de la CohnandJansen. În agenţie, a fost Copywriter, Senior Copywriter şi Group Creative Director. În 2008 a fondat, alături Marc şi Andrei Borţun, Rusu+Borţun Brand Growers, agenţie fusion de strategie şi manifestare creativă de brand care integrează servicii de branding şi advertising. În 2009, a fondat Rusu+Borţun Cyber Growers, agenţie de digital şi social media.

Cristina Gherman

Global Brands Director
Ursus Breweries

.

Cristina Gherman Global Brands Director, Ursus Breweries

W

16:01 - 17:30Workshop: Commercial Storytelling

Ștefan Chirițescu

Strategy & Business Development Director
Ogilvy România

.

Sociolog. Fost HR. Fost Client. Fost Client Service. Actual Strategy & Business Development Director la Ogilvy România. Câştigător de Effie, un fel de profesor universitar. Pasionat de oameni.

C

10:00 - 11:30Ziua 4 - Panel 1: Creatively Tripping. Destination: Future

Costin Milu

Creative Director
DDB Romania

.

Costin Milu Creative Director, DDB Romania

Costin started to work in advertising 14 years ago as a Junior Copywriter and made it to Creative Director at DDB Romania.
He has written and re-written, coordinated and modified, sold and re-sold hundreds of campaign ideas. Many of them were awarded or nominated at various local and international festivals.
He is best known for his clear creative vision of the brands he works for but also for his relentless passion to spot a great idea and to shape up its content up to the real world.
Its his great talent that made him awarded and nominee at different local and international festivals: Effie, Ad’ Or, Golden Drum, NY Festivals, Epica, Clio Awards.

Mihai Gongu

Creative Director
GMP

.

Mihai Gongu Creative Director, GMP

Mihai este ECD al GMP din ianuarie 2013. Sub coordonarea sa, GMP a fost numita Agentia Independenta a Noii Europe la Golden Drum in 2013 si 2015, fiind singura agentie din Europa Centrala si de Est detinatoare a doua trofee Tartini. GMP este independenta nr. 1 in Effie Effectiveness Index din Romania. Mihai mai este detinatorul a doua titluri de excelenta oferite de IAA Romania.

Manuela Gogu

Creative Integration Director
MullenLowe

.

Manuela Gogu Creative Integration Director, MullenLowe

Jorg Riommi

Chief Creative Officer
Publicis Groupe

.

Jorg Riommi Chief Creative Officer, Publicis Groupe

In his 14 years in the business, Jörg Riommi has been working for Saatchi&Saatchi Rome, S. Juan Puerto Rico, Bucharest, Frankfurt, Berlin and EMEA, and as a join creative for several network projects in Madrid, Amsterdam, Paris, Copenhagen, Geneve, Brussels, Milan and New York.

Since july 2014 he is the Chief Creative Officer of Publicis Romania. Jorg's work gained more than 80 awards at all major festivals such as Cannes Lions, D&AD, Clio, London International Awards, Eurobest, New York Festival and Golden Drum. He was a juror at 2010 Dubai Lynx Award, 2012 New York Festival, 2014 Eurobest, and soon at 2016 CLIO and 2016 Golden Drum. He believes in the world changing power of ideas, and that nothing is impossible.

Adrian Preda

Creative Director
Friends\TBWA

.

Adrian Preda Creative Director, Friends\TBWA

After several months as an engineer, I decided that this was a terrible mistake and I started my first job in communication at BDR Associates. In 1999 I went to Graffiti BBDO, as copywriter. During the following years, I became Senior Copywriter, Deputy Creative Director and, in the end, Creative Director. In 2006 I went abroad, as a Creative Director in McCann Erickson Zagreb. After two beautiful years, I came back as a Creative Director in Tempo and then MRM Worldwide. Right now I’m Creative Director in Friends\TBWA.

I gathered almost 100 advertising awards, both national and international. Also, I was member of the jury in New York Festival, PIAF, Festo and ADC Awards. Another thing that I’m proud of is my double role as a Creative Writing teacher in the Journalism University and as a tutor of ADC School.

p

11:30 - 12:00Pauza

C

12:00 - 13:30Ziua 4 - Panel 2: Hello From The Otherside. A Foreign Round-up of Local Advertising

Kevin Brady

Executive Creative Director
Droga5 New York

.

Kevin Brady Executive Creative Director, Droga5 New York

Kevin este un veteran al industriei, portofoliul sau cumuland proiecte recunoscute international. Lista clientilor cu care a colaborat in cadrul Droga5 dezvaluie nume precum Prudential, Honey Maid, Clinton Foundation, s.a. Astfel incat, cu o experienta de 20 de ani si cu aparitii la alte festivaluri de publicitate, Kevin vine la Premiile FIBRA in calitate de Presedinte al juriului. 

Evgeny Primachenko

Copywriter
Wieden + Kennedy Amsterdam

.

Evgeny Primachenko Copywriter, Wieden + Kennedy Amsterdam

Evgeny, copywriterul agentiei W+K este un fost student care si-a inceput cariera in cadrul agentiei Voskhod Rusia, in urma unui concurs castigat cu maiestrie. Portofoliul sau contine proiecte pentru EA, S7 Airlines, Nike, Heineken, cu care a reusit sa castige numeroase premii. Nefiind la prima experienta de jurat, Evgeny ajunge pe unul dintre scaunele juratilor Premiilor FIBRA.

Bruno Luglio

Senior Creative Art Director
R/GA New York

.

Bruno Luglio Senior Creative Art Director, R/GA New York

Bruno, Art Directorul agentiei DAVID The Agency si profesor la Miami Ad School. Are o experienta de 9 ani in industria de comunicare, dezvoltandu-si cariera in agentii precum Ogilvy & Matter, DDB, thjnk. Portofoliul sau enumera clienti precum: Burger King, Volskwagen, Coca Cola, Faber Castell, Sony, Converse. Bruno vine in calitate de jurat la Premiile FIBRA. 

Robert Nagy

Independent Creative Director & Co-Founder
HEAVY Copenhagen

.

Robert Nagy Independent Creative Director & Co-Founder, HEAVY Copenhagen

Robert este Independent Creative Director si Co-Founder al agentiei HEAVY. Alaturi de proiecte pentru Sprite, Hamley’s, s.a., a acumulat premii la festivaluri precum: Cannes Lions, Clio Awards, D&AD, Creative Circle si Eurobest. Ia o pauza din a fi prezent la sediul Asociatiei Danish Designers si vine la Premiile FIBRA in calitate de jurat. 

Wendy Richardson

Art Director
72andSunny

.

Wendy Richardson Art Director, 72andSunny

Wendy Richardson, Art Director al agentiei 72andSunny Amsterdam. Are o experienta de 10 ani in industria de comunicare construita de-a lungul timpului in agentii precum Wieden + Kennedy si Twofish. Portofoliul sau de clienti ii are pe: Google, Axe, Smirnoff, Samsung. Fiind in postura de castigatoare a unor premii, de data aceasta, Wendy vine la Premiile FIBRA in calitate de jurat.

Olivia Walsh

Founding Partner & Creative Director
apple tree communications

.

Olivia Walsh Founding Partner & Creative Director, apple tree communications

Olivia, co-fondator si Creative Director al agentiei apple tree communications are o experienta de peste 20 de ani in domeniul comunicarii. Membru al asociatiei Club de Creativos si detinatoarea unui portofoliu de premii ce contine festivaluri precum: ASPID, SARBRE Awards si Eurobest. De data aceasta, Olivia vine la Premiile FIBRA in calitate de jurat.

Radinka Danilov

Executive Director
Ruskin & Hunt

.

Radinka Danilov Executive Director, Ruskin & Hunt

Radinka, Executive Director la Ruskin & Hunt, membru al Societatii Sarbe DSOJ si membru fondator al SECEPRO, Organizatie de PR. Fost jurnalist, Radinka s-a indreptat catre industria de comunicare, lucrand in agentii precum Communis DDB si PR Hill&Knowlton. Lista de clienti pentru care Radinka a lucrat, cuprinde nume precum: British American Tobacco, Kraft Foods, Unilever, Henkel, si altii. 

p

13:30 - 14:00Pauza

C

14:00 - 15:30Ziua 4 - Panel 3: Romanian Advertising’s Game of Thrones

Roxana Memetea

Managing Partner
DDB Romania

.

Roxana Memetea Managing Partner, DDB Romania

Roxana started her career in advertising and communication in 1998, and currently holds over 15 years of extensive top management expertise, during which she coordinated businesses with impressive turnovers. Roxana’s creativity and leadership skills determined her to become one of the youngest Romanian Managing Directors at the age of only 25.
She is currently the Managing Partner of DDB Romania, the creative agency of the biggest and most innovative communication group in Romania – The Group.

Anca Nuţă

Identity & Communication Director
UniCredit Bank

.

Anca Nuţă Identity & Communication Director, UniCredit Bank

Anca Nuta este First VicePresident - Identity&Communication Director, UniCredit Bank. Are o experienta de peste 13 ani in comunicare, detinand aceasta responsabilitate inca din 2009,  timp in care a coordonat actiunile strategice de comunicare ale bancii. Anca este absolventa a unui EMBA la Berlin School of Creative Leadership si este Certified Sustainability Practitioner  – Institute of Environmental Management & Assesment (IEMA). Din aprilie 2015 scrie despre ceea ce practica zi de zi, comunicare, dar si despre pasiunea ei pentru arta contemporana, pe blogul personal www.artdarling.eu

Maria Predoiu

Presedinte Board
IAA

.

Maria Predoiu Presedinte Board, IAA

Mihai Bârsan

Marketing VP
Ursus Breweries

.

Mihai Bârsan Marketing VP, Ursus Breweries

Tatal lui Andrei Barsan, Marketing VP, Ursus Breweries, SABMiller, President, Romania Chapter, International Advertising Association

38 de ani, inginer, casatorit, copil. 15 ani de marketing, din care 10 in industria berii. De 3 ani conduce departamentul de marketing si strategie al Ursus Breweries, compania cu unul din cele mai frumoase, ofertante si premiate portofolii de branduri din Romania.

Razvan Capanescu

Chief Creative Officer
Leo Burnett Group

.

Razvan Capanescu Chief Creative Officer, Leo Burnett Group

Andreea Nemens

Executive Director
GMP Advertising

.

Andreea Nemens Executive Director, GMP Advertising

Andreea Nemens este general manager GMP Advertising, singura agentie premiată de două ori cu Agenția Independentă a anului la Golden Drum în 2013 și în 2015 și pe locul 2 în indexul Effie România din 2015. Inainte de a prelua integral leadershipul GMP Adveritising, Andreea a fost director executiv al agentiei din noiembrie 2012 pana in mai 2016, contribuind la rezultatele agentiei obtinute in aceasta perioada. Andreea s-a alăturat GMP Advertising la începutul lui 2009 în poziția de Group Account Director pentru contul Timișoreana, iar de la sfârșitul aceluiași an a devenit Client Service Director. 

p

15:30 - 19:30Fereastra

Serile de creativitate din cadrul Premiilor FIBRA sunt prilejul de intalnire intr-un cadru relaxat al reprezentantilor intregii industrii creative din Romania, pentru o discutie deschisa, inspirationala despre statusului ei asa cum nu a mai fost facuta, la un pahar de vin sau bere. 

Alaturi de reprezentantii industriei de comunicare, pe scena vor urca actoristand-up comediansbloggerientertainerijurnalistiscriitoriartisti vizuali si multe alte personalitati din domenii creative. 

Accesul la serile de creativate este liber, in limita locurilor disponibile. 

C

19:00 - 20:30[Panel 1] Creative Night 1: Creativitatea in muzica

Dan Byron

Artist
byron

.

Dan Byron Artist, byron

Calin Ionescu

Founder & Leading MC
RACLA

.

Calin Ionescu Founder & Leading MC, RACLA

Cornel Ilie

Vocalist
Vunk

.

Cornel Ilie Vocalist, Vunk

Toto Eremia

Artist
Deliric

.

Toto Eremia Artist, Deliric

Ioan Titu

Artist
Silent Strike

.

Ioan Titu Artist, Silent Strike

p

20:30 - 21:00Pauza

C

21:00 - 22:30[Panel 2] Creative Night 1: Creativitatea in Romania prin ochii directorilor de creatie din ADC*RO

Mihnea Gheorghiu

Group Creative Director
Publicis

.

Mihnea Gheorghiu Group Creative Director, Publicis

30, m, Publicis Bucuresti, group CD, experienta internationala premii etc, ratoni, perne, lampi. 

Claudiu Dobriță

Creative Director
FCB Bucharest

.

Claudiu Dobriță Creative Director, FCB Bucharest

Razvan Capanescu

Chief Creative Officer
Leo Burnett Group

.

Razvan Capanescu Chief Creative Officer, Leo Burnett Group

Cătălin Rusu

Creative Director & Managing Partner
Rusu+Borţun Brand Growers

.

Cătălin Rusu Creative Director & Managing Partner, Rusu+Borţun Brand Growers

Cătălin a fost copywriter în agenţii locale şi multinaţionale din 2000 până în 2003, când a devenit primul angajat de la CohnandJansen. În agenţie, a fost Copywriter, Senior Copywriter şi Group Creative Director. În 2008 a fondat, alături Marc şi Andrei Borţun, Rusu+Borţun Brand Growers, agenţie fusion de strategie şi manifestare creativă de brand care integrează servicii de branding şi advertising. În 2009, a fondat Rusu+Borţun Cyber Growers, agenţie de digital şi social media.

Valentin Suciu

Creative Partner Jazz
Jazz Communication

.

Valentin Suciu Creative Partner Jazz, Jazz Communication

Valentin Suciu este un copywriter intrat spre sfarsitul secolului 20 in advertising cu gandul sa faca multa fotografie si film. Acum are 39 de ani, din care putin timp prin BBDO, putin prin Lintas, 5 ani in D'Arcy si 7 in Odyssey. In ultimii sapte ani a vizitat si s-a intors cu suveniruri (statuete, amulete si alte medalii) de la festivaluri precum Golden Drum, New York Festival, Cresta sau Effie. Jazz, agentia pe care a co-fondat-o in 2012 impreuna cu un grup de oameni talentati si ambitioasi, este o agentie full service care se exprima in toate mediile si care pretuieste autenticitatea si originalitatea.

Serban Alexandrescu

Managing Partner
Headvertising

.

Serban Alexandrescu Managing Partner, Headvertising

C

19:00 - 20:30[Panel 1] Creative Night 2: Creativitatea in online-ul romanesc

Mircea Bravo

Blogger
mirceabravo.com

.

Mircea Bravo Blogger, mirceabravo.com

Matei Dima

Actor/ Director
BRomania

.

Matei Dima Actor/ Director, BRomania

Mihai Holhoș

Audience Marketing Manager
Doza de Haș

.

Mihai Holhoș Audience Marketing Manager, Doza de Haș

Adela Dan

Writer
Adela spune

.

Adela Dan Writer, Adela spune

p

20:30 - 21:00Pauza

C

21:00 - 22:30[Panel 2] Creative Night 2: Creativitatea in entertainment

Domnul Raul Gheba

Writer of funny stuff
Sector7

.

Domnul Raul Gheba Writer of funny stuff, Sector7

George Bonea

Facator & Dregator
Academia Catavencu

.

George Bonea Facator & Dregator, Academia Catavencu

Andrei Lăcatuş (Shurubel)

Noise Creator at UTV, Mind Tickler at 10Lucruri.ro

.

Andrei Lăcatuş (Shurubel) Noise Creator at UTV, Mind Tickler at 10Lucruri.ro

Viorel Dragu

Stand-up Comedian
Club 99

.

Viorel Dragu Stand-up Comedian, Club 99

Cosmin Nedelcu

Stand-up Comedian
Racing Pub

.

Cosmin Nedelcu Stand-up Comedian, Racing Pub

Cosmin Natanticu

Stand-up Comedian
Club 99

.

Cosmin Natanticu Stand-up Comedian, Club 99

C

19:00 - 20:30[Panel 1] Creative Night 3: Creativitatea in media

Sergiu V. Vasile

Vasile
Times New Roman

.

Sergiu V. Vasile Vasile, Times New Roman

Ovidiu Eftimie

Chief Executive JDN
Times New Roman

.

Ovidiu Eftimie Chief Executive JDN, Times New Roman

p

20:30 - 21:00Pauza

C

21:00 - 22:30[Panel 2] Creative Night 3: Best of Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Noaptea Devoratorilor de Publicitate

.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate

19:30 - 23:59Gala Premiilor FIBRA & AfterParty

Premiile FIBRA este demersul necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. 
In cadrul Galei vom recunoaste si vom premia valoarea creativitatii locale.

Fa cunostinta cu juriul, comitetul de organizare, cu cei mai curajosi publicitari si cu toti invitatii nostri speciali. 

Cerintele oficiale includ fracul sau rochia de seara, o cupa de sampanie in mana, curajul si mandria pentru ca vom sarbatori cele mai curajoase si creative lucrari din comunicare.

gala

PARTICIPĂ

PARTENERII PREMIILOR FIBRA

PARTNERS:
URSUS
Doncafe
ABSOLUT
Aqua Carpatica
eJobs
INDUSTRY SUPPORTERS:
Publicis Groupe Romania
GMP
Reload
Five's
Grafica si Tipar
YOUNG FIBRA PARTNERS:
URSUS
Carrefour
SPECIAL PARTNERS:
Bancpost
CONTRIBUTORS:
Pastel
Starcom Romania
ICEEfest
Millward Brown
Urban Monkey
Rollin Film
Advanced Ideas
Casa de Traduceri
mvcom
bpv Grigorescu Stefanica
Worldclass
Caro
Sendal Studio
MEDIA PARTNERS:
Kiss
BIZ
PROGRESIV
Hotnews
24FUN
SMARK
Catavencii
Invent
ORGANIZED & SUPPORTED BY:
IQads
IAA
UAPR
ADC*RO
Ministerul Culturii